• legolasA
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    2
    ·
    7 days ago

    Mimo wszystko, te liczby to nadal jest mikro ruch sieciowy, do którego wystarczy jedna osoba doglądająca raz na jakiś czas. Dla takich ilości wszystkie usługi łącznie z nch można wrzucić na jedną maszynę, niespecjalnie mocną. Koszty są znikome.

    Dziwi mnie to, obstawiałbym że mało osób korzystało z tych ich wszystkich usług poza pol.social, skoro niespecjalnie dbają o to żeby działało. A żeby działało naprawdę nie trzeba wysiłku i zasobów.

    • Kierunkowy74OP
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      7 days ago

      Akurat ich Mastodon jest ich głównym kanałem kontaktu (nie stworzyli awaryjnego konta gdzie indziej), więc to on musi być priorytetem w naprawianiu usług.

      (teoretycznie mógłby nim być Matrix, ale ponieważ powiązali go z kontami na Mastodonie, to bez Mastodona nie będzie działać)