fedit.pl
  • Communities
  • Create Post
  • Create Community
  • heart
    Support Lemmy
  • search
    Search
  • Login
  • Sign Up
Kierunkowy74 to GamingPolski · 5 months ago

Wiedźmin 4: NAPRAWDĘ wszystko, co wiemy - PolskiGamedev.pl

polskigamedev.pl

external-link
message-square
0
fedilink
2
external-link

Wiedźmin 4: NAPRAWDĘ wszystko, co wiemy - PolskiGamedev.pl

polskigamedev.pl

Kierunkowy74 to GamingPolski · 5 months ago
message-square
0
fedilink
Dlaczego CD Projekt RED włącza fanowską twórczość do kanonu? Jak będzie wyglądał system walki Wiedźmina 4? Co z Gwintem? Czy studio wykorzystuje przy produkcji GenAI? Jak planuje ono uniknąć crunchu i problemów na konsolach? Tegoroczne The Game Awards nie były dla polskiego gamedevu zbyt łaskawe, na osiem nominacji zgarnęliśmy raptem jedną nagrodę. Na osłodę jednak: choć na imprezie zapowiedziano ponad dwadzieścia gier, to o polskiej produkcji mówi się od kilku dni najgłośniej. CD Projekt RED przywiózł do Los Angeles pierwszy cinematik Wiedźmina 4 – tradycyjnie przygotowany przez Platige Image – który to otrzymaliśmy w aż trzech smakach. Wersja oryginalna: Wersja z polskim dubbingiem: Wersja z komentarzem reżyserskim Sebastiana Kalemby: Fandom huczy od spekulacji, podsycanych zresztą przez samych Redów, którzy z okazji ujawnienia gry ruszyli w medialne tournée (a i wcześniej nie szczędzili nam informacji na jej temat!). Choć więc w teorii zobaczyliśmy raptem sześć minut cinematika, w praktyce o nowej odsłonie sagi wiemy całkiem sporo. Kto pracuje nad grą? Jej reżyserem jest wspomniany już Sebastian Kalemba, który w ciągu 10 lat zrobił w CD Projekt RED błyskotliwą karierę. Do studia przeszedł z Platige Image; początkowo był w nim lead animatorem, następnie kierował zespołem odpowiedzialnym za animację i piastował funkcję creative directora. Producentką wykonawczą została Małgorzata Mitręga, która doświadczenie zdobywała m.in. w Techlandzie (gdzie pracowała nad Dying Lightem i Call of Juarez: Gunslinger). Na okoliczność trailera Marcina Przybyłowicza zastąpił na fotelu kompozytora jego wychowanek, P.T. Adamczyk, mający w portfolio kompozycje do Widma wolności czy serialu „Cyberpunk Edgerunners”. Za audio odpowiada natomiast Colin Walder, związany z Redami od niemal dekady (wcześniej działał m.in. pod szyldami Rockstara i Free Radical Design). W jakim...
alert-triangle
You must log in or register to comment.

Gaming

gaming

Subscribe from Remote Instance

Create a post
You are not logged in. However you can subscribe from another Fediverse account, for example Lemmy or Mastodon. To do this, paste the following into the search field of your instance: [email protected]
Visibility: Public
globe

This community can be federated to other instances and be posted/commented in by their users.

  • 1 user / day
  • 1 user / week
  • 1 user / month
  • 4 users / 6 months
  • 7 local subscribers
  • 8 subscribers
  • 22 Posts
  • 12 Comments
  • Modlog
  • mods:
  • legolas
  • UI: 0.19.8
  • BE: 0.19.9
  • Modlog
  • Instances
  • Docs
  • Code
  • join-lemmy.org